söndag 9 oktober 2011

ALTRAD GABLEBOX

Låt mig få presentera 2 nya sponsorer

Kraftiga kartonger och presentförpackningar utan tryck avsedda för hobby och hantverk.

San´s digitalstämplar
Klicka på bilderna ovanför för att besöka dom.

Hos Scrapboxing finns ett stort urval av kraftiga kartonger i olika valörer, här har jag använt mig av Gablebox 18. Klädde in fram och baksidan av boxen med mönsterpapper
Mer mönsterpapper och floss-snöre
Denna söta jultomte som sprättar upp ett brev med önskelistor kommer från San´s digitalstämplar och släpps den 14/10. Monterade motivet med 3D-kuddar.
Knöt fast en knapp i floss-snöret. Textstämplarna kommer fr Prickiform (numera nerlagt).
Klippte till några vimplar där jag limmade fast utstansade bokstäver. De monterades med floss-snöre och 3D-kuddar. En liten röd utstansad stjärna limmades fast i kanten på texten.
Limmade fast blommor och blad på toppen av boxen.
Boxen ska jag ge bort till jul, fylld med godsaker:)

//Tesa

5 kommentarer:

  1. Tror jag såg detta företag på mässan som var i karlstad. den blev jättefin:)

    Hälsningar Karin

    SvaraRadera
  2. Tack Karin:) Det stämmer bra det. De var med på Sv.Scrapbookingmässan och ställde ut sina produkter.

    //Tesa

    SvaraRadera
  3. De är så fina de där boxarna.
    Måste vara roligt att bli sponsrad av alla dessa företag. Men jag förstår dem, du är verkligen duktig och produktiv.

    SvaraRadera
  4. Finfin ask!! Tack för inspirationen!

    Kram.

    SvaraRadera